Kundtjänst
 

Kundtjänst: 08 - 502 540 57

Öppetider: Vardagar 10-13


För övriga frågor eller om du vill komma i kontakt med oss via mail, fyll i formuläret nedan. Vi ser till att svara inom 48 h!

Var är mitt paket?

Om du inte fått din paketavisering eller tappat bort den, eller om du bara är nyfiken på var ditt paket befinner sig, kan du enkelt få fram den informationen genom att gå in på "Min sida" och klicka på "beställningar". Välj den aktuella ordern och klicka på Kollinr.

När kommer mitt paket?

Ditt paket leveras av Schenker och ska vara framme inom 3-4 arbetsdagar. Om din order blir väsentligt försenad och Bellbox inte bekräftat förseningen har du rätt att häva köpet.

Jag hittar inte min order på mina sidor

Det kan bero på att du registrerat två olika kundkonton hos oss. Kontakta i så fall vår kundtjänst via formuläret nedan så sammanfogar vi de olika profilerna. Då samlas all information på samma ställe och alla dina bonuspoäng räknas ihop.

Hur fungerar lojaltitetsprogrammet?

Varje gång du handlar på Bellbox får du poäng på det du köper - för varje krona du handlar för får du en poäng. Varje månad summeras dina inköp och du får en utbetalning i forma av bonuspoäng, och när du har samlat ihop 2 500 poäng får du en bonuscheck värd 100 kr. Bonuschecken hittar du i kassan, och du kan själv välja om du vill använda den eller inte. För att se hur många poäng du har kan du logga in på "Min sida" och se under "Lojalitetsprogrammet". Där hittar du även koden till din bonuscheck som du kan använda dig av ifall checken av någon anledning inte syns i från kassan. Kopiera då koden och klistra in den i kassan under "Presentkort / Rabattkoder".

Hur gör jag för att byta eller returnera en vara?

Bellbox erbjuder alltid fri retur och 30 dagars öppet köp (Gäller plomberade varor). Du kan då välja om du vill byta till en annan produkt eller få tillbaka pengarna. Registrera din retur genom att gå in på "Min sida" under "Byten & returer". Märk returen tydligt med Bellbox och ordernummer och skicka paketet till:

Hur gör jag om jag får hem en felaktig vara?

Om du fått hem en vara som visar sig vara defekt eller felaktig kan du returnera denna helt utan kostnad. Reklamationen skall göras inom skälig tid från det att du mottagit ordern. När varan är Bellbox tillhanda skickar vi ut en ny produkt till dig, alternativt återbetalar totalbeloppet och kompenserar dig för expeditions- och fraktkostnaderna. Registrera din reklamation genom att gå in på "Min sida" och klicka på "Gör reklamation". Märk returen tydligt med Bellbox och ordernummer och skicka paketet till:

Varför fungerar inte min rabattkod?

Om du har en rabattkod som du vill använda dig av, skriver du in den i kassan och klickar sedan på "uppdatera". Det är viktigt att du skiljer på stora och små bokstäver när du skriver in koden och kolla gärna igenom villkoren om du är osäker på vad som gäller. Om du har några frågor kring en specifik kod, kan du kontakta kundtjänst via formuläret nedan.